Õpilase IT praktika iseloomustus

Kuna olen poole kohaga ka õpetaja siis meil kirjutati täna õpilase kohta iseloomustus: Tallinna Kool
22.04.2019
Mart Õllelaar iseloomustus

Õpilane Mart Õllelaar koolist Tallinna Kool, erialalt Tarkvara arendus sooritas praktika asutuses Tallinna Linnavalitsus ajavahemikul Jaanuarist-Juunini. Praktika eesmärgiks oli koolis omandatud teoreetiliste teadmiste kinnitamine läbi praktika. Õpilane asus ametikohale nimetusega Sotsiaalne töökoht.

Mart lahendab igapäevaselt klientide telekommunikatsiooni- ja andmeside probleeme ning nõustab neid arvuti riist- ja tarkvara vallas.

Praktikant sai kõigi talle antud ülesannetega edukalt hakkama töösse suhtus kohusutundega ja tööd tegi korrektselt. Praktikandiga suhtlustasandil probleeme ei esinenud. Mart on tagasihoidlik ja järjekindel, näitas üles aktiivselt huvi Tallinna Linnavalitsus infotehnoloogiliste süsteemide vastu. Mart saavutab kõigiga hea kontakti, toetab kolleege ning jagab oma häid erialaseid teadmisi ka kaaslastele.

Vastavalt praktika programmile pidas õpilane praktika pärvikut ja tal on valminud õigeagselt praktika aruanne. On võimalike etteantud tööülesannete kirjelduse järgi iseseisvaks tööks. Mart teenindamiskvaliteedi, suhtlemis- ja käitusmisoskuste kohta ei ole klientidel kaebusi laekunud, pigem vastupidi – on avaldatud tänu abivalmiduse ja meeldiva teeninduse eest.

Selle lühkese ajaga elas hästi sisse Tallinna Linnavalitsus töösse, tundis ise huvi töökorralduse vastu ja oli igati abivalmis, kohusetundlik ning täpne. Tunnetas vastutust ja kohustust tööülesannete täitmisel, mis on eriti oluline infotehnoloogia turvalisuse tagamisel.

Hinnang: väga hea.

Lugupidamisega

Taadu Kinnu

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>